مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: زمستان سال گذشته با چالشهای بیسابقهای در حوزه گازرسانی مواجه بودیم، اما با اولویتدهی به تأمین پایدار گاز خانگی و برگزاری ۳۲ جلسه وبیناری در سطح استان و ۲۷ جلسه هماهنگی با معاون وزیر نفت، موفق به ارائه خدمات مطلوب و بیسابقه شدیم.
جوادی با اشاره به برنامههای سال ۱۴۰۴، احداث ساختمان اداری جدید به منظور ارتقای فضای کاری، تشویق به پویش کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز با مشارکت عمومی، تدوین درسآموختههای مدیریت سوخترسانی زمستانی، پایش و ارزیابی مستمر روسای ادارات در راستای بهینهسازی انرژی از مواردی بود که به آن اشاره شد.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز با تکیه بر تجربیات گذشته در جهت تحقق شعار سال تلاش کنیم، برنامهریزی دقیقی برای بهبود خدمات داریم و انتظار داریم روسای ادارات با نظارت جدیتر، الگوی مصرف بهینه را نهادینه کنند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به برنامههای آینده شرکت، بر افزایش بهرهوری، توسعه شبکه گازرسانی در مناطق محروم، ارتقای پایداری تأسیسات و بهبود کیفیت خدمات به مشترکین بهعنوان اولویتهای اصلی سال جدید تأکید کرد.
جوادی اظهار کرد: با برنامهریزیهای انجامشده و استفاده از فناوریهای نوین، گامهای بلندی در راستای توسعه پایدار و رضایتمندی هرچه بیشتر مشترکین برداشته خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریتهای گاز در تمام ساعات شبانهروز بهصورت تماموقت آماده جوابگویی به مشترکین محترم گاز طبیعی هستند از مردم تقاضا میشود در صورت مشاهده هر نوع حادثه مرتبط با گاز در سطح معابر یا منازل شهری و روستایی مراتب را از طریق تماس با سامانه امداد ۱۹۴ اطلاعرسانی کنند.
انتهای خبر/